Det är rart med barn :-)

Gick och la oss vid 22.
Halvsov till klockan 00:10 då William vaknade.
Han var hysterisk.
Tände lampan och hade "lekstund" till klockan 02:00,
för min underbara son vägrade sova.
Vrålskrek så fort jag försökte föreslå liggplats eller amning.
Jippie.
Klockan 02:16 lyckades jag få han att äta.
Klockan 02:22 sover han.
Jag sover nog inte långt efter.
Klockan 03:30 vaknar han med ett vrål.
Äter.
Somnar.
Klockan ca 04:30 vaknar han med ett vrål.
Äter.
Somnar.
Klockan ca 05:30 vaknar han med ett vrål.
Äter.
Somnar.
Klockan ca 06:30 vaknar han med ett vrål.
Äter.
Somnar.
Klockan ca 06:45 vaknar Sandra o Nelly och börjar leka.
Klockan ca 07:30 vaknar William och äter igen.
Somnar.
Vi går ner och äter frukost.
Tror ni inte den lilla nattsabotören ligger uppe och sover? Han behöver tydligen sovmorgon idag.... 
Skitunge...


  








Kommentarer
Postat av: Charlotte

alltid lika kul... hehe.. :P

2010-11-04 @ 13:08:48
URL: http://chastise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0