Shopping.

Har varit i Valbo och uppdaterat garderoberna.
Kom hem med:
2 bodies, Lindex, till William
1 par strumpbyxor, Lindex, till Nelly
1 par strumpbyxor, Lindex, till Sandra
1 par Hello Kitty moccasiner, Cubus, till Nelly
1 par Hello Kitty moccasiner, Cubus, till Sandra
1 topp, Cubus, till mig
1 par svarta stövlar, Din Sko, till mig
1 par svarta klackisar, Din Sko, till mig

Hmmm... det var nog allt. Stefan köpte nå bilattiraljer också Mekonomen. Filter kanske.... eller nåt :-)

Fika lite också.

Idag blir det spaghetti och Baconsås hemma hos oss. Mums!

Recept Baconsås, superenkelt. Man får ta lite som man tycker i mängden, men jag gör alltid mycket så det finns rester dagen efter =)

4 dl mjölk
2 msk mjöl
Salt
Vitpeppar
3 pkt Bacon

Skiva baconet, eller använd färdiga tärningar, stek dem knapriga!
Blanda mjöl och kall mjölk. Låt koka upp och småkoka sedan i några minuter.
Blanda i Baconet och rör om.
Servera:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0