Spöklig dag.... Bu!

Kl 17:30 begav jag mig till Ockelbo för Mitt livs första spinningpass! Ta med en flaska vatten och en banan, Sa min härliga ingifta moster Anna och skakiga ben var en underdrift! Jag kunde inte stå på dem för tusan :-) Men vilken kick man fick! Längtar till nästa torsdag! Sen upp till Torget och möta upp familjen + mamma och lillebror Alfred, Vi skulle på Spökvandring på Wij Valsverk. Men fyran vad vidrigt! Vet inte om jag eller barnen var räddast! Nu ligger jag i sängen, vilar min utmattade kropp och kollar Ice Age 3 med 3 trollungar! Imorgon är det ännu en lekdag med kusinerna! Idag var dom här mellan 11-16 och busade! Godnatt!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0